Klachtenregeling

Ben je ontevreden over onze dienstverlening?

Wat vervelend dat je niet tevreden bent. Laat ons weten waarom, misschien kunnen we samen een oplossing vinden. Lukt dat niet? Dan kan je een klacht indienen. Hieronder lees je hoe je dat doet.

Wil je een klacht indienen?

Dat kan telefonisch op 085 4894850 of via klacht@dngb.nl een van onze medewerkers staat je dan te woord. We zijn bereikbaar op:

  • maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 18:00 uur
  • in het weekend en op feestdagen zijn we gesloten

Heb je een klacht over Duokoop? Dan kan je hier een fomulier invullen en aan ons versturen

Download hier de klachtenbrochure

Waarom is mijn klacht nog niet opgelost?

Als we je klacht niet direct kunnen oplossen dan gaat een expert met je klacht aan de slag. Je ontvangt binnen 5 werkdagen een bevestiging met 1) het dossiernummer, 2) de naam van degene die je klacht behandelt, 3) de datum waarop je uiterlijk antwoord krijgt, en tot slot 4) het telefoonnummer voor eventuele vragen.

Waarom heb ik nog geen reactie?

Heb je 8 weken na indiening van de klacht of 6 weken na onze ontvangstbevestiging geen inhoudelijke reactie op de klacht ontvangen? Dan kun je contact opnemen met de directie van DNGB.

Wat als ik het niet eens ben met de oplossing?

Je kan dan bij ons in beroep gaan. Vraag ons per brief om je klacht nogmaals te beoordelen. Vermeld een omschrijving van je klacht, je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres en dossiernummer. Voeg kopieën van gegevens bij als je de klacht duidelijker wilt maken. Stuur je brief aangetekend naar: DNGB B.V. - Afd. Klachten - Landdrostdreef 124 - 1314 SK Almere

Back to Top